نعمتی:مسئولان در هر شرایطی به وظایفشان عمل کنند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی:مسئولان در هر شرایطی به وظایفشان عمل کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی عصر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هدف ما مسئولان خدمت به جامعه است، اظهار داشت: زمانی که مسئولیتی را در نظام جمهوری اسلامی قبول کرده‌ایم، باید پیش از اینکه در خصوص مشکل مردم به ما سفارشی شود به وظیفه و مسئولیت خود عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در انجام وظیفه خود غرور و تکبر را کنار بگذاریم، ادامه داد: هیچ محکمه‌ای برای انجام دادن مسئولیتی که قبول کردیم، بالاتر از وجدان انسان نیست، باید وظایف به درستی و برای رضای خدا و با داشتن وجدان کاری انجام شود.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: خرسندیم که یکی از مسئولان ارشد شهرستان در تصدی‌گری فرمانداری فردی بومی است که باید بیش از پیش با وی همکاری و تعامل داشته باشیم.

نعمتی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، تصریح کرد: امروز گروه‌های انحرافی به دنبال این هستند که مقابل روحانیت و ولایت بایستند و برخی دیگر اسب خود را در این میان می‌رانند که باید ملت ایران حول محور ولایت و رهبری حرکت کنند و رهرو شهدا باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دستور تخصیص اعتباراتی از وزیر راه و شهرسازی برای آسفالت مسیر آجین به اسدآباد در سال گذشته گرفته‌ایم، یادآور شد: ما در بحث پروژه کمربندی ضعیف عمل کردیم که متولی این امر اداره راه و شهرسازی است و باید هرچه زودتر این اعتبارات پیگیری و تعیین تکلیف شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:12  توسط محمد گلزار